Таргет дегеніміз не

Таргет-бұл аудиторияны сегменттеу және жарнамаларды мақсатты топқа бағыттау процесі. Бұл маркетингтік науқанның маңызды аспектілерінің бірі, өйткені ол жарнамалық шығындардың тиімділігін арттыруға және көбірек әлеуетті клиенттерді тартуға мүмкіндік береді.

Таргет түрлері

Таргеттеу әртүрлі критерийлер бойынша жүзеге асырылуы мүмкін, соның ішінде:

  • Географиялық таргет: белгілі бір географиялық аймақтағы пайдаланушыларға жарнаманы көрсетуге мүмкіндік береді. Мысалы, сіз киім дүкенінің жарнамаларын дүкеніңізден 100 шақырым радиуста орналасқан пайдаланушыларға ғана көрсете аласыз.
  • Демографиялық таргет: жас, жыныс, отбасылық жағдай, білім, табыс және т.б. сияқты белгілі бір демографиялық критерийлерге сәйкес келетін пайдаланушыларға жарнамаларды көрсетуге мүмкіндік береді.
  • Психографиялық таргет: белгілі бір психографиялық критерийлерге сәйкес келетін пайдаланушыларға жарнамаларды көрсетуге мүмкіндік береді, мысалы, қызығушылықтар, хобби, құндылықтар және т.б. мысалы, сіз спортқа қызығушылық танытатын пайдаланушыларға спорттық жабдықтардың жарнамаларын көрсете аласыз.
  • Мінез-құлық таргет: сіздің өніміңізге немесе қызметіңізге қызығушылық танытқан пайдаланушыларға жарнамаларды көрсетуге мүмкіндік береді. Мысалы, сіз ағылшын тілін үйренуге байланысты веб-сайттарға кірген пайдаланушыларға ағылшын тілі курсының жарнамаларын көрсете аласыз.
    таргет артықшылықтар

Таргеттеудің маркетингтік науқандар үшін тиімді құралға айналдыратын бірқатар артықшылықтары бар:

Жарнамалық шығындардың тиімділігін арттыру: таргет жарнама тек мақсатты аудиторияға жарнаманы көрсетуге мүмкіндік береді, бұл пайдаланушылардың жарнаманы көру және қызығушылық таныту ықтималдығын арттырады.

  • Бұл жарнамалық науқандарды тиімдірек ету үшін басу және түрлендіру құнының төмендеуіне әкеледі.
    Конверсияны арттыру: таргет пайдалану сіздің өніміңізге немесе қызметіңізге қызығушылық танытқан пайдаланушыларға жарнаманы көрсетуге мүмкіндік береді.
  • Бұл пайдаланушылардың сіздің қызметіңізге сатып алу немесе тіркелу мүмкіндігін арттырады.
    Клиенттермен қарым-қатынасты жақсарту: таргет аудиторияның қызығушылықтары мен қажеттіліктеріне сәйкес келетін неғұрлым сәйкес және тартымды жарнамалар жасауға мүмкіндік береді.
  • Бұл тұтынушылардың тәжірибесін жақсартуға және тұтынушылардың қанағаттанушылығын арттыруға әкеледі.
    таргет қоюдың кемшіліктері

Таргет қолданудың бірқатар кемшіліктері бар, оларды пайдалану кезінде ескеру қажет:

  • Орнатудың қиындығы: таргет орнату қиын және уақытты қажет ететін міндет болуы мүмкін. Себебі таргет аудиторияға сәйкес келетін дұрыс мақсатты критерийлерді таңдау керек.
  • Теріс пайдалану мүмкіндігі: таргет спам немесе басқа қажетсіз ақпаратты тарату үшін пайдалануға болады. Себебі таргеттеу сіздің өніміңізге немесе қызметіңізге қызығушылық танытпайтын пайдаланушыларға жарнамаларды көрсетуге мүмкіндік береді.

Таргет қалай пайдалануға болады

Маркетингтік науқандарда таргет пайдалану үшін келесі қадамдарды орындау қажет:

  • Таргет аудиторияңызды анықтаңыз. Сіздің әлеуетті клиенттеріңіз кім екенін және олар не қызықтыратынын анықтаңыз. Бұл сізге дұрыс мақсатты критерийлерді таңдауға көмектеседі.
  • Таргет құралдарды таңдаңыз. Сіз қолдануға болатын көптеген мақсатты құралдар бар. Сіздің қажеттіліктеріңізге және бюджетіңізге сәйкес келетін құралдарды таңдаңыз.
  • Таргет орнатыңыз. Мақсатты аудиторияңызға сәйкес мақсатты орнату үшін мақсатты құралдарды пайдаланыңыз.
  • Нәтижелерді қадағалаңыз. Мақсатты бағыттаудың қаншалықты тиімді екенін анықтау үшін маркетингтік науқандарыңыздың нәтижелерін қадағалаңыз.
  • Маркетинг контекстіндегі таргеттеу

Таргет қою қазіргі маркетингтің ажырамас бөлігі болып табылады. Ол әртүрлі маркетингтік арналарда қолданылады, соның ішінде:

Мәтінмәндік жарнама: сіздің өніміңізге немесе қызметіңізге қатысты веб-беттерді қарайтын пайдаланушыларға жарнамаларды көрсетуге мүмкіндік береді.
Әлеуметтік медиа: әлеуметтік медиа парақтарыңыздың ізбасарлары болып табылатын пайдаланушыларға жарнамаларды көрсетуге мүмкіндік береді.
Мобильді жарнама: мобильді құрылғыларды пайдаланатын пайдаланушыларға жарнамаларды көрсетуге мүмкіндік береді.
Электрондық пошта: Сіздің Ақпараттық бюллетеньге тіркелген пайдаланушыларға жарнамаларды көрсетуге мүмкіндік береді.

Таргеттеу маркетингтік науқандардың тиімділігін арттыруға, көбірек жетекшілерді тартуға және сатылымды арттыруға мүмкіндік береді. Егер дұрыс қолданылса, мақсат сіздің маркетингтік мақсаттарыңызға жетудің қуатты құралы бола алады.

Маркетингтегі таргет мысалдар

Маркетингте мақсатты пайдаланудың бірнеше мысалдары:

  • Балаларға арналған киім шығаратын Компания географиялық Мақсатты тек белгілі бір аймақтарда тұратын пайдаланушыларға жарнама көрсету үшін қолдана алады. Мысалы, компания тек 100000-нан астам халқы бар қалаларда тұратын пайдаланушыларға жарнама көрсете алады.
  • Спорттық аяқ киім шығаратын Компания демографиялық Мақсатты тек жас, жыныс немесе қызығушылық сияқты белгілі бір демографиялық критерийлерге сәйкес келетін пайдаланушыларға жарнаманы көрсету үшін қолдана алады. Мысалы, компания тек спортқа қызығушылық танытатын 18 бен 35 жас аралығындағы ер адамдарға жарнама көрсете алады.
  • Автокөлік жөндеу қызметтерін ұсынатын Компания құндылықтар немесе өмір салты сияқты белгілі бір психографиялық критерийлерге сәйкес келетін пайдаланушыларға жарнаманы көрсету үшін психографиялық мақсатты қолдана алады. Мысалы, компания тек сенімділік пен қауіпсіздікті бағалайтын пайдаланушыларға жарнама көрсете алады.
  • Ағылшын тілі курстарын ұсынатын Компания тек ағылшын тілін үйренуге қызығушылық танытқан пайдаланушыларға жарнаманы көрсету үшін мінез-құлық мақсатын қолдана алады. Мысалы, компания тек ағылшын тілін үйренуге байланысты веб-сайттарға кірген пайдаланушыларға жарнама көрсете алады.
  • Мақсат қою-бұл сіздің маркетингтік науқандарыңыздың тиімділігін арттыруға көмектесетін қуатты құрал. Егер дұрыс қолданылса, мақсат сіздің маркетингтік мақсаттарыңызға жетудің қуатты құралы бола алады.

Маркетингтік науқандарда мақсатты қолдануға арналған бірнеше кеңестер:

  1. Мақсатты аудиторияңызды мұқият зерттеңіз. Сіздің әлеуетті клиенттеріңіз кім екенін және олар не қызықтыратынын анықтаңыз. Бұл сізге дұрыс мақсатты критерийлерді таңдауға көмектеседі.
  2. Әр түрлі мақсатты арналарды қолданыңыз. Бір мақсатты арнамен шектеліп қалмаңыз. Мүмкіндігінше әлеуетті клиенттерге жету үшін әртүрлі арналарды пайдаланыңыз.
    Маркетингтік науқандарыңыздың нәтижелерін үнемі қадағалап отырыңыз. Мақсатты бағыттаудың қаншалықты тиімді екенін анықтау үшін маркетингтік науқандарыңыздың нәтижелерін қадағалаңыз.
  3. Мақсат қою-бұл күрделі процесс, бірақ ол өте тиімді болуы мүмкін. Дұрыс пайдаланған кезде, мақсатты пайдалану сізге көбірек жетекшілерді тартуға және сатылымды арттыруға көмектеседі.